Jan 1, 2011

DUA RIBU SEBELAS

DiKaRaNg oLeH Zati JaM Malaysia 3:06 AM
Tahun baru muncul akhirnya
2011

Tahun 2010 byk meninggalkan kenangan pahit dan manis lam kehidupan saya
tapi rasanya manis lebih byk kot

untuk diri sendiri
alhamdulillah
kesihatan baik
masih menjadi izzati yusoff yg sebenar
cmne yg korang kenal,cam 2 laa saya sebenarnye
hope tahun 2011 ni pon same
azam nak keep it as a secret
xmau hebohkan takot xtercapai lak kan
so,diam diam sudah
biar diri sendiri je yg tau ape yg kita mahukan :)

untuk family
alhamdulillah
ade family yg sgt memahami saya
mereka juga dikurniakan kesihatan yg baik
sayang mereka ketat ketat forever :)

pelajaran lak
alhamdulillah
berjaya menamatkan diploma teknologi kejuruteraan mekatronik
da konvo da pon
then berjaya sambung ijazah in industrial automation and robotics
paling besh,dapat transfer kredit
terus masuk sem 3
hope sumenye berjalan lancar

untuk cintan cintun
buat masa skrg masih mengekalkan status single
bukan baru single tapi lam erti kata lain mmg xpenah couple
hmmmm
ramai org tnye kenapa??
dan ade jugak yg duk mengata,xde org nak laa hape laa
xpe,saya terima segala kata kata dieorg
mungkin jodoh saya xde lagi
dan bagi saya pelajaran harus jadi keutamaan
bukan xleh couple time blajar
tapi berpada padalah
insyaALLAH,usia 22 tahun akan mematangkan saya dalam hal ni :)

8hb da nak balik bangi
setelah duk umah hampir 1 bulan lebih
rase cam liat lak nak balik bangi
hahahaha
biase laa
lemak banyak :P

ok laa
semoga tahun baru membawa perubahan yg baik dalam diri saya dan jugak korang sume
love u all lah
muuaaahhh ckit :D

0 oRg RaJiN MeNaiP:

 

tekantekankeyboard Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review