Dec 31, 2010

BaYaR HuTaNg SeBeLoM MaSuK TaHuN BaRu

DiKaRaNg oLeH Zati JaM Malaysia 4:01 AM
 nah
saya bayar hutang
eh eh eh
takkan da lupa kot
hutang gambar gambar gi langkawi laa
kan da janji nak tnjuk
tapi xsume laa
nak tgk banyak lagi
gi kat facebook saya
taip je chenta hati zati
terpampang laa kuor
hehehe

gambar xikot turutan
turutan caca merba org panggil
eh,tol ke??
lantak laa
kire betol laa 2
janji hutang langsai :)

tengok sampai muntah
jangan menyampah kalo tgk gambar tuan punya blog byk
nie blog die
suke hati die laa kan :P



nah..seketul muka saya
lagi..mak saya  malu nak pndg kamera :D
ni lam toilet tau..betol,xtipu..toilet kat belum resort pe ntah

see see..org kate toilet..betol laa
amik lagi
pokok lam toilet :)

ni lam feri..budak notti

intan payung kesayangan saya dunia akhirat :)
nampak x burung helang kat blkg 2??hehe            

0 oRg RaJiN MeNaiP:

 

tekantekankeyboard Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review