Jan 2, 2011

Terengganu & Bangi..Pilih Terengganu boleh??

DiKaRaNg oLeH Zati JaM Malaysia 7:27 PM
 02012011
wah
tarikh yg agak cantek
tapi bagi saya xbrape cantek menarik kau mmg da bomb lah
sebabnye,stat dari tarikh tu
da xsmpai seminggu nak balik bangi
huwaaa
xmo balik boleh??
pannnng sedaaaassss

klas stat 10 hb
tapi saya balik 8 hb
nak kemas kemas barang lagi
saya dapat duk hostel lagi
suke suke
susah nak dapatkan umah sewa
kalo duk hostel,nak gi klas pon dekat jerk :)

nak berpisah ngan family mmg laa sedih
tambah tambah da sebulan lebih stay kat umah
tapi nak wat cmne kan
mak saya kata adat laa tu org blajar
kalo nak berkepit celah ketiak mak jer,xyah blajar
jadi bibik kat umah
hahahaha
padan muka saya :P

nak meneruskan semester baru
kene bersedia menghadapi pelbagai cabaran
makin lama makin susah
saya kene ingatkan diri sendiri
jgn putus asa zati
coz saya nie mmg cepat putus asa
tapi saya xsuke putus asa..
apekah??
tumbuk laju laju atas dahi

saya cepat stresss
kenapa??
sebab saya susah nak luahkan masalah saya
pendam jelaa 
tu yg stresss duk berkumpul berlambak lambak

takpe takpe
ni sume cabaran
dugaan kan
yang penting,jangan mengalah
yeeeeaaaahhhh
ganbatte kudasai zati :))


have fun follower and readers tersayang :)

0 oRg RaJiN MeNaiP:

 

tekantekankeyboard Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review