Sep 23, 2010

*Tuan Tanah Muncol* #Jgn Terkejut#

DiKaRaNg oLeH Zati JaM Malaysia 3:04 AM
salam readers sume
lame kan blog ni bisu??
biase ar
tuan tanah masih dalam mood lemau
akibat mkn byk lemang,ketupat,rendang,sate,kuah kacang..
hahaha

how's ur raya??
mesti syok punya kan??
skrg bertalu-talu org duk mengupload pic pic raya
aku??
tetap dgn mood lemau kan
hehehe

yela yela
nnt aku upload
nak sgt pic raya kan??
haaa
amik nie


family tersayang with faris comel

::parent saya nyawa saya::

cukop laa tu 2 keping pic kan??
nak byk lgi??
tggu laa raya taon depan
hahaha
tgk lam mukabuku jelaa senang
berlambak-lambak pic kat sane
kalo nak tgk kat sni gak
tggu laa mood lemau hilang ditelan arus kerajinan dulu yerk :)

raya taon ni cam bese
sonok..fun..happening..meriah..
secukup rase laa
family sume berkumpul together gether
bersembang punya rancak macam guna speaker n mic
gelak xhenggat dunia
hahaha

raya sgt penat okie
nape penat??
ramai tetamu
normal laa kan..
bila tetamu dtg barulaa meriah
time ni laa mak mak n ayah ayah nk perkenalkn anak anak dieorg kat kwn kwn dieorg
penat utk senyum juga
sebab??
kwn kwn parent duk tnye mane anak anak??
part perkenalkn diri pon bermula
hahaha

duet raya??
masyukkk...
cam biase
yg bongsu sgt beruntung laa kan
hehe
yg lain sume da keje
so mak mak sedara
ayah ayah sedara
sepupu sepapat
telah menghulurkan sampul sampul warna warni kat aku
syok owh
salam salam
cium tgn
dapat sampul
yg lagi syok
dapat extra money coz i'm the only one anak sedara yg still stdy
sepupu yg lain sume da keje
yipppi

owh
lagi besh sebab bufday aku taon ni dapat bersama family
kalo tidak
asyik kena time duk kat tmpt stdy je
sadis betol
hadiah??
jgn tnye
nnt aku story pjg pjg lagi
ni nak chow dulu
byk keje nak buat
bohong!!
nak tido
ngantok
betol!!

1 oRg RaJiN MeNaiP:

Anonymous said...

sayangi family anda..=)

 

tekantekankeyboard Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review