Aug 29, 2010

i'M HoMe

DiKaRaNg oLeH Zati JaM Malaysia 1:35 AM
yes yes yes...
saya berjaya balik umah lagi..
hahahaha

suke giler dapat balik umah..
tambah tambah bulan pose
dapat mkn masakan mak..
wooohhh..
sedap weh..
nikmat xterkata...

nape aku balik??
jgn tnye nape..
aku mmg suke balik umah...
hehe

da cuti 5 hari..
xkan nak duk tergolek golek kat hostel 2 je..
nak kuar jalan jalan??
poket kosong..
baik aku balik..
leh gak jalan jalan ditemani org poket penuh...
hahaha

aku bertolak balik ari jumaat pagi...
bas kul 9..
1st time balik bas siang..
xbesh..
panas!!!
aku suka balik bas malam..
sejuk jerk..
nak tdo pon besh,,
gelap...
ni ngan sinaran cahaya matahari yg memancar tepat ke arah muka aku..
aduhh.
kaco betol..
hahaha

tapi aku bersyukur...
aku selamat sampai ganu..
suke ooouucchh..
big smile kat situ..:)))

ari sabtu..
ajak parent aku gi kota bharu...
ape lagi..
shopping baju raya ar..
shopping ngan parent agi besh...
xyah nk pk pk psl harga..
sume approve..
hehehehe

aku beli 4 helai baju n 2 helai suar jeans..
cukup ar 2 kan...

baju kurung xtau siap ke x lagi..
kalo da siap..
leh laa beli tdung skali nnt...

setelkan hal baju baju dulu..
yg 2 yg penting..
kate nk beraya kannnn...
hehe

sandal xbeli agi..
mayb esok lusa kot..
xpown aku beli kat kl jerk..
tgk keadaan dulu cmne...
wah...
semangat betol aku nak raya nih...
kalah budak budak kan..
biar ahh..
aku muda remaja agi..
memang nak raya sakan...
wakakaka...

k ar..
ngantok..
esok ade plan manyak manyak..
tido dulu..
have a nice day pembaca ku sayang..:)

0 oRg RaJiN MeNaiP:

 

tekantekankeyboard Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review