Jun 15, 2010

air dan api

DiKaRaNg oLeH Zati JaM Malaysia 2:09 AM
hepy n sedih lam 1 masa...
boleh ke cam 2??
pernah terjadi x lam life korang??
aku pernah!!!

bila??
haaaa
skrg ni laa...

now..now..
aduhh..
tensyen..

meh kite story psl hepy punya hal dulu erk..
u want 2 know why i'm sooo hepy??
report..report..
suda setel..
esok mau gi wat hardcover..
tau x ape itu hardcover??
dalam erti kata sbnr melayu,jilid laa...
hehehe
maunye x hepy..
beban owh itu report....
slgi xsiap..
slgi 2 laa hotak aku berserabot..
ni da siap...
boleh laa berfoya-foya dgn aman...
ngeeeee :))

lgi 1 story hepy..
ptg tdi aku gi kilang nankai...
heeee...
gi nak amik surat pengesahan praktikal...
sempat laa jmpe dieorg sume...
ouchhh..
kangen gilax sama dieorg...
hepy laa dpt jmpe dieorg....
dpt gak melawak ngan dieorg
eh,brape byk dieorg daa...:)
and cnfirm cnfirm laa aku kena usik kaw kaw punya...
hehehehe
xpe..
aku xkesah
aku sonok leh gurau gurau ngan dieorg...:)

amik mood sedih..
tutup lampu bilik..
duk lam gelap..
huwaaaaaaaaaaaaaaaa...
tdi time nak print kat cc
external hard disk aku kena virus..
mengong punya pc..
bapak byk virus...
da xde mende alah lain ke pc 2 nak bela..
virus jugak yg dipilihnyee...
geram haku..
yg paling watkan aku rasa amat amat tragis..
sume folder lam external aku hilang..
ulang suara..
hilang...
hilang okie..
dush..dush..dush..
rase cam nk hempuk hempuk je pc 2...
sume hilang...
gmbr gmbr aku simpan dari sem 1 smpai skrg,hilang!!!!
gmbr gmbr family aku,hilang!!!!!
sume hilang laaa!!!
nota nota xyah ckp laa...
sume yilekkkk...
movie movie...
lagu lagu...
ish....
byk bnde sgt ade lam external 2..
sume pergi tinggalkan aku
huwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa...
sedih ooooo...
terkesima aku dibuatnye...
terus ngadu kat en tengku...
die kan bapak segala pakar psl mnde mnde nih..
die kate nnt die try tgk..
kdg kdg file 2 xhilang..
cuma hidden jerk..
lega jap aku dgr..
da tumboh blik sebelah jntg aku..
tdi hilang dua dua belah..
hehehehe
hope betol laa file 2 hidden..
aku nak balik sume folder folder aku!!!!
xkire...
syg ooo..
lama aku simpan wat pekasam..
alih alih virus jahat 2 amik cam 2 jerk..
xguna punya virus..
siap koooo...
aku sumpah 8 keturunan ko xkan idop aman...
ngeeee :)

k laa..
mau tido..
esok pagi pagi mau keluar dgn bf aku..
bf??
not boyfren okie...
bestfren..
keluar ngan wani..
gi anto jilid pastu mkn mcd..
mengidam...
hahahaha
then jalan jalan smpai muntah balik ape yg dimakan..
uish..
jgn..
membazir namanya..
xmo xmo..
hehehe


bye

0 oRg RaJiN MeNaiP:

 

tekantekankeyboard Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review