May 28, 2010

Ohh...

DiKaRaNg oLeH Zati JaM Malaysia 1:22 AM
salam readers sume

setelah ditambah tolak bahagi n darab
tinggal 10 ari je lagi aku nak abis praktikal
kejap je mase berlalu kan

nnt aku msti rindu dieorg sume
sedih laa plak rase
huhuhu

dieorg sume baik sgt sgt
aku hepy praktikal kat kilang 2
walaupon debu n bising
tpi sume 2 aku xkesah
jnji aku hepy

slalu duk gelak gelak
smpai badan aku naik cam dipam-pam jer
tiap tiap ari ade je bnde lawak yg dieorg wat

aku bersyukur sgt dpat tmpat praktikal camni
n ditemukan ngan membe membe yg baik cam dieorg sume
pasni mesti susah da nk jmpe dieorg
tambah tambah kalo aku dpat smbg stdy nnt
huhu

xpe xpe
aku jnji aku xkan lupekn dieorg sume
dieorg byk ajr aku
dari aku xtau pape
smpai laa aku da tau mcm mcm
walaupon x bape terer lgi
at least aku tau laa gak kan

meh aku senaraikn name name dak maintenance n dak elekrikal kat kilang aku 2
en kamal,mazran,kak lah,pak mat,daus,fendi,kak fauziah,mizan,sani,zul,napi,pak man,zaki,mat piq,sarjan,en bob,en waris,p n shahril..

ngan dieorg sume ni laa aku bersembang
wat keje
melawak
makan

aku akan igt dieorg smpai bile bile :))

0 oRg RaJiN MeNaiP:

 

tekantekankeyboard Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review