May 28, 2010

Kerana Kau OoO Report

DiKaRaNg oLeH Zati JaM Malaysia 11:56 PM
salam readers

aku berada dalam mood tension...
kenapa aku tension???
semestinye sebab report...

kan aku da nak abis praktikal
confirm confirm laa kene wat report kan..
problemnye kat sini..
aku xde idea...

tpi pdan muka aku gak
dari awal awal dulu xmo wat
da dekat nak abis baru laa terhegeh-hegeh nak wat...
amik koooo
rasekan..:((

arghhhhhhhhh...
siyes tgh blur nih
sape bleh tolong aku??
cepat cepat..
aku sgt perlukan bantuan korang
sile laa bgi aku semangat untuk wat report nih.

aku nak siapkan secepat yg mungkin
coz pas abis praktikal nnt
byk bnde yg aku nk wat
idea untuk aktiviti pas abis praktikal nnt sedang mencurah-curah
tpi idea untuk wat report beku plak dah...
adoiiii...

0 oRg RaJiN MeNaiP:

 

tekantekankeyboard Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review