Jan 13, 2010

SeCoNd StOrY...SaMbUngAn..=)

DiKaRaNg oLeH Zati JaM Malaysia 10:13 PM
1st day ojt beb...
aku gi lam kul 9 pgi...
sampai2 sane,kna tggu coz kerani 2 gi anta bdk praktikal masuk lam kilang...
aku tggu laa kat office...
bkn sorang2 tau...
my parent ikot skali..
hahahah
dieorg lak excited nk anto aku ojt...
siap bwak si bam bam 2 skali...
hehehe

tggu agak lama laa...
pastu puan zu 2 dtg...
kami masuk bilik mesyuarat n die terang2 psl kilang...
byk gak laa die terang...
pastu aku terus tukar safety boots n puan zu bawak msuk klang...

owh..
lupe lak nk bgtau..
aku dpt bhgian maintenance...
uish..
mula2 2...
mmg rase cam nk gila..
lam bhgian maintenance,aku sorang je pempuan...
yg lain2 sume laki..
mmg malu giler ar..
da laa sorang2...

sampai jer kat bilik maintenance...
dieorg da stat duk usik2 aku..

wuaaaa...
malu wehh...
xtau kat mane nk letak muka nie...
mcm2 soalan die tnye..
aku jwb jela ngan rela hati..

pas sesi soal jawab 2...
en kamal,iaitu penyelia aku bawak gi tgk production line...
skali ngan bdk politeknik seberang prai yg praktikal kat situ gak..
name die syed mohd yusof..
baik gak die...

en kamal bgi explanation psl sume mesin2 yg de kat situ...
byk gak laa mesin2...
sumenye besar2 gedabak...
mmg bising sgt2 kat dlm production line 2..
sabo jela..
hehe

k laa..
nnt sambung lgi 4 de third story...
hehe
bye

0 oRg RaJiN MeNaiP:

 

tekantekankeyboard Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review