Jan 12, 2010

CeRiTa 3 HaRi...NnT AdE SaMbUnGaN YeRk...TuNgGu..=)

DiKaRaNg oLeH Zati JaM Malaysia 9:06 PM
lame simpan citer2 nie...
so daku marathon laa mlm nie..
hehehe



ari ahad aritu,aku ngan mak ikot ayahku gi kemaman...
ayahku mau uruskan psl keje ape ntah...
die amik cuti ari ahad n isnin 2..
tpi disebabkan mnde 2 urgent,terpaksalaa die pegi jgak kemaman..


my mum pown ape lgi..
of coz laa nk join mau pergi meronggengg...
hehehehe
aku pown xmo lepaskan pluang...
jadi,aku turut serta...=)

smpai sane,terus gi umah sedaraku yg baru blik dari mekah...
die ade bgi gelang mekah kat aku...
cantik..
aku suke..
hehehe
pic nnt2 laa erk...


pastu my dad anta kiteorg gi centre point while die gi uruskan hal2 pjbt die 2...
aku n my mum pown ape lgi..
teruskan sesi..
hahahahahaha

kat sane mmg byk giler jual tudung n baju2...
my mum da rambang mata...
aku pown..
hehe
jln punye jln,aku rembat selai selendang...
my mum lak tudung ape namenye ntah..
pastu naik lgi 1 tingkat...
niatnye nak beli jam...
tpi xde yg berkenan laa plak...
adoiiii..
tension btol aku...
last2 mak aku ade nmpk 1 baju yg die berkenan...
bkn baju die...
baju aku tau...
hehehe
die terus pegi beli...
cantik..
aku suke...
ha3


lam 2 jam gak laa kami duk pusing2..
pastu my dad dtg amik kiteorg..
kat tgn my dad ade satu krts...
pastu die bgi kat aku krtas 2...
rupe2nye kertas psl broadband p1 wimax...


die kate nk belikan aku broadband..
aku mstilaa suke..

2 salah 1 wishlist aku taon nie..
hahahahaha


gi tnye kat p1 wimax 2..
dieorg cek coverage kat kawasan umah aku..
dieorg kate low..
huhuhu
hampa2...
aku terus kate kat ayah aku xyah laa..
xde coverage x gune gak beli...
ayh aku kate xpe...
kite gi tgk kat celcom lak..
kebetulan dkat jer..

pas tnye2...
kami decide nk beli kat ganu..
sbbnye...
mula nk ambik plan student...
monthly rm50...
tpi kene ade kad matrik laa..
aku mane laa nk bawak mnde alah 2...
hehehe
last2...
kami gi giant kat ganu..
terus beli n dftr broadband celcom...
tpi xde plak yg plan student 2..
beli yg biase..
monthly rm68...
thanx 2 my dad coz blanje saya broadband..
thanx sgt2...
cayang bak..:)

0 oRg RaJiN MeNaiP:

 

tekantekankeyboard Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review