May 30, 2009

TaG

DiKaRaNg oLeH Zati JaM Malaysia 4:06 AM
Man ingin tag caye...
die tulis kalu caye baca...
i've read ur blog man...
so,i will do it...
hehe


1)Bekas kekasih saya adalah....

dis quetion is not suitable for me=)

2)Saya sedang mendengar..

bunyi kipas n ujan

3)Mungkin saya patut...

sleep now...hmmm

4)Saya suka..

shopping3...

5)Sahabat-sahabat saya....

sgt ramai...n i luv them soO much..

6)Saya tak paham..

knape rmai sgt tnye soalan cam 2 kat saya...

7)Saya kehilangan...

arwah atok n nenek..it's so sad=(

8)Ramai yang berkata...

saya panas baran...btol ker??

9)Aku adalah..

izzati binti yusoff...want to be myself..xmo ade byg2 lam idopku..

10)Cinta itu adalah...

frenship...hanya kwn yg sejati dpat memahami dri kite n it's really important in love..

11)Di suatu tempat, seseorang sedang..

i dont know...mayb missing me..hehe

12)Saya akan cuba..

finish my diploma n continue 2 get degree..insyaALLAH...

13)Ayat SELAMANYA membawa maksud..

kekal abadi..

14)Telefon bimbit saya..

sudah byk calar2...huhu

15)Bile saya terjaga..

tgk jam da pkul bape...

16)Saya paling meluat..

bile org mengade2..

17)Pesta/parti adalah..

besh if ade rmai kekawan...

18)Haiwan yang paling comel penah saya temui..

ikan kelisa emas...

19)Peringkat umur yang paling menyeronokkan saya ialah..

after lahir until now..i hope i will happy always..

20)Hari ini..

hari sabtu...saya penat..

21)Malam ini saya akan..

siapkan tag nie..

22)Esok pula saya akan..

gi jusco...:)

23)Saya betul2 inginkan...

kejayaan dlm idop...

24)Ketika anda lihat wajah anda di hadapan cermin pagi ini..

bile laa nk ilang parut jerawat nie..hehe

25)Pusat membeli belah atau arked permainan..

of course pusat membeli belah...=)

26)Makanan barat atau jepun..

barat..

27)Bilik yang terang atau gelap..

terang...xsuka gelap2...

28)Makanan segera adalah..

sedap tpi bahaya utk kesihatan...

29)Ayat terakhir yang anda telah katakan pada seseorang..

to mum:adik blik 3 minggu lgi..yeeehaaa...

30)Siapa yang anda ingin tag

mira
kamoO..










0 oRg RaJiN MeNaiP:

 

tekantekankeyboard Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review