May 31, 2009

BeGiNiLaa JaDiNyA...hmmm

DiKaRaNg oLeH Zati JaM Malaysia 1:26 AM
bunyi cam pasrah jer tjuk entry kali nie...
hehe
xde mknenye nk pasrah...


arini aku gi jusco...
believe it or not,aku gi sorang beb...
hahaha


cam x caya je kan??
tpi 2 laa kenyataannya...
yes2...
akhirnye aku berjaya gi sorang2 walaupon lam ati bkn main takot lgi...
hehe


ape tujuan aku gi jusco??
korang nk tau ker??(cbok jer)
hahaha
xde laa..
guwau2 jer kekawan...
aku ade hal ckit tdi....


pas hbis settlekan hal 2 tdi,aku gi laa cucuk duit...
kuarkan duit laa...
niatnye nk beli shampoo jer tau...



tiba2,aku nmpk mnyak laa plak sale...
aku cam pelik laa nape tetiba je ade sale kan...
rupe2nye,sempena ulang taon jusco yg ke 25...
patot laa..


aku pon ape lgi...
dgn cargasnye menuju ke arah sale2 tersebot...
70%...
50%....
wah...berpinar mata tgk...
xkan nk tgk saje je kan...
aku pon gi laa belek2 baju...


dalam duk belek2 2,ade laa plak yg aku berkenan....
hehe
nk wat cmne...
da name pon shopaholic...
ha3...


aku beli laa gak selai t-shirt n selai cardigan...
murah2 je wei...
geram btol...
tpi shampoo pon aku beli gak...


nk tgk baju yg aku beli tdi??

................

...............

...............

...............

................

................


jeng3....









2 laa hasil rembatan yg x seberapa....
yeeehaaaa...

0 oRg RaJiN MeNaiP:

 

tekantekankeyboard Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review