Apr 20, 2009

TM wAt HaL

DiKaRaNg oLeH Zati JaM Malaysia 6:44 PM
Gambar tiada kaintan ngan entry nie erk




Ujung minggu kali ni mmg membosankan aku....
mmg bowrink tahap cipan..huhu
dah laa member2 aku sume pakat kuar gi PISA...
tinggal aku,ina n fana jer kat umah...


ptg ni org TM dtg baiki line tepon yg xberbunyik 2...
bgn2 tdo,member aku kate da dpt tenet...
hehehe
aku pon ape lgi...
cargas laa bgn online....
hehe
blog ni pown da byk habuk dah...
jenuh laa aku nk ngelap...
hahaha








sbenarnye xde ape aktiviti menarik pon ujung minggu baru 2 ni...
disebabkan kebowringan yg terlampau,ptg2 kami main laa badminton....
lpas main cnfirm dahaga kan??
apa lagi...kami gi beli ais n wat air milo ais...
minum air 2 smpai naik kembong perot..(ni sume hiperbola semata-mata..haha)





xde ape nk taip dah...
nnt kalu ade idea dtg aku update lgi..





bye...

0 oRg RaJiN MeNaiP:

 

tekantekankeyboard Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review