Aug 25, 2011

Kekasih Hati

DiKaRaNg oLeH Zati JaM Malaysia 1:03 AM
assalamualaikum readers tercayang

tajuk entry mmg xleh blah kan
tuan blog ade kekasih hati ke?
bukan kekasih boyfren ye kekawan
ni kekasih sepanjang masa
hehe


saya rindu dgn gelagat dua org bdak kecik ni
rindu nak gadoh ngan dieorg
ya
gadoh...
jgn pelik jgn hairan
dieorg mmg slalu cari gadoh dgn saya
hahahaha
biasalaa bdak bdak
bila kemahuan xdituruti
mula laa nak mengamok
tapi dua bdak ni sgt kental
saya marah dieorg wat xtau je
wat muka xbersalah
nmpk sgt dieorg xtakot ngan saya kan?
hahahaha
dieorg leh marah saya balik koooottttt
sabar jela
hehe

tapi tapi tapi
dieorg ni pndai watkan saya xjadi nak marah
xpadan ngan kecik nih
sayang dieorg infiniti laa

cuti sem mmg xkan boring la bila dieorg ade
:)



dak bam bam alya batrisya
nmpk je besar tpi baru 3 taon lebih ni
berat die da 28 kg kot
siyes mmg berat
xlarat da nak dukung die ni
hehe


sgt sgt addict ngan camera
pantang halakan kamera kat die,sure die akan pose
xpon die sendiri akan suruh kita amik gambar die
wakaka



ni adik alya
dak cheeky faris hakimi
baru 2 taon
bufday die time bulan puasa
kene celebrate time raya laa nmpknye
yg ni pon sama
pantang nmpk camera
dan sgt addict ngan spek itam
wakakaka
:))





ni pic raya taon lepas
hensem bersampin lagi
ade sape sape nak wat menantu x?
sms mak sepupu die erk
hehehehe


tgk pic dieorg ni makin buatkan saya xsabar nak balik
uishhhhh
macam org gila bayang da nih
bahaya bahaya
hahaha

:)

0 oRg RaJiN MeNaiP:

 

tekantekankeyboard Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review