Dec 22, 2010

pandang diri dulu sebelom kutuk org lain!!!

DiKaRaNg oLeH Zati JaM Malaysia 2:05 AM
salam reader tecayang
hehe
apa kabo sume??
sihat??
saya kurang sihat laa rasenye
rase cam nak demam pon ade
huhu

ok ok
kali nie saya ade satu story nak kongsi
not story laa
just pandangan saya

hari isnin ari 2
saya n mak gi giant
mak ajak teman die nak beli barang ckit
ayah saya pegi repair kete
so,saya ngan mak jelaa yg pegi
da tau da
mak saya mmg malas nk drive laa 2
sebab 2 duk bodek bodek ajak saya teman die
hehehe

then lam kul 2 gi giant
bawak dak gumuks alya skali
masuk lam giant
pilih pilih barang
lame gak laa
duk menerai baju laa hape laa
sempat gak saya paw mak saya selai baju
2 laaa
ajak lagi teman
hehe

then pas bayar,ajak mak gi kedai shawl kat kuar giant 2
belek punye belek
beli gak selai shawl n inner cotton
wah
sempat agi kan
iyoolaaa
kan sekarang misi mengumpul shawl n inner cotton byk byk
xsedar diri kan
ari ahad baru pas beli shawl n inner smpai terbang duet 50 hengget
duet sendiri lak 2
hahaha
xpee
abg saya yg baik hati 2 bagi duet :D

ok ok
back to story
kat mane tdi erk??
lupe lak..
jap jap
nak flashback balik
hehehe
nyanyuk betol


ooowhh
kat kedai shawl
ok
then alya lapo lak
mak pon ajak gi mkn kfc kat atas
wah
suke suke
mmg tgh lapo kan
on jelaa
before that nmpk lagi selai baju
mmg da berkenan
rembat lagi selai
yippi yippi
saya sokeee :))
pastu baru gi mkn

tgh tgh makan
mak kate,eh lupe nk beli fail yg abg kirim
siyes
saya mmg betol betol xigt
pas mkn,saya masuk balik giant nk beli fail 2
mak n alya tggu kat luar je

cari fail
yes..jumpe
then terus gi kaunter express
tgh beratur
depan saya ade sorang mak cik yg sgt peramah
duk sembang sembang ngan die
dpan mak cik 2 ade laa husband n wife ngan anak dieorg lam troli
duk bergurau mesra lak
tau laa hubungan korang mmg da cnfirm cnfirm sah kan
tapi agak agak laa kalo nak bergurau pon
tempat xsesuai laa weiiii
nak lentok lentok bagai plak
ish
geli mata saya tgk
hmmm
ok fine
suke ati korang laa kan
tapi yg saya rasa geram sgt sgt
bile ade sorang mak cik nie lalu
not mak cik la
rasa kakak kot coz nmpk muda agi
kakak nie mmg berbadan gempal
boleh plak si husband tdi duk ejek ejek cara kakak 2 jln
die wat konon kononnye kakak 2 jln smpai bergegar lantai giant 2
si wife 2 boleh plak duk gelak gelak
macam laa kau 2 kurus sgt!!!
hape ko ingat giant 2 xkukuh ke
dinasour pon boleh masuk laa weiii
mmg saya rase hangin gila time 2
agak agak laa nak kutuk org pon
buatnye satu hari nnt wife kau gempal cam 2
baru padan muka kau
saya bukan nk mintak yg buruk buruk
tapi geram sgt
jgnlaa suke suke hati mengutuk org
saja saja kau buat dosa kan
kakak 2 xkacau korang pon
mmg menyampah laa tgk perangai dioerg 2
huhuhu

dah dah
stop zati
xguna nak marah marah
biar laa kat dieorg kan
smoga dieorg dapat kesedaran satu hari nnt

haaaa
terpanjang lak entry kali nie
punye nak luahkan perasaan geram kan
ok laa
smbg lagi lain kali
bye :)



0 oRg RaJiN MeNaiP:

 

tekantekankeyboard Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review