Dec 15, 2010

baca jelaa..xde idea nak bgi tajuk ape...

DiKaRaNg oLeH Zati JaM Malaysia 1:37 AM
cuti sem da nak dekat 1 bulan
stay kat umah tanpa membuat ape ape aktiviti
oooh
ade unsur penipuan sikit kat situ
ade jugak aktiviti
kadang kadang tetiap hari kuar jalan jalan ngan mak saya
ayah saya merangkap sebagai pemandu dan pemantau kami
hahaha
bukan takot ilang
tapi tukang wat kuor duet
al maklumlaa
tiap kali kuor
mesti ade je bnda nk paw my father
cian die
xpe xpe...ayah saya sgt baik
hehehe

saya da berjaya paw mak saya utk beli 2 3 helai selengdang and beberapa helai inner cotton
saje nak menambahkan koleksi
then ayah saya dgn murah hatinye tanye
nak wat spek baru x??
hmmmmm..*think think
mula mula ckp xmo laa
spek lama ok lagi
cuma power je kurang
tpi ok laa coz utk pkai malam jerk
then ayah saya kate
buat jelaa spek baru
lame lamer pakai spek yg xcukop power,lagi rosak mata tu..
see see see
baikkan my father??
hehehe
so,saya pon pilih laa spek..
pilih yg murah sajork
coz pakai jarang jarang
byk pakai lens
my mom n my dad pown wat spek baru gak
tapi dieorg punya cnfirm laa mahal
hahaha
ayah saya tnye lagi
lens da ade ke blom??
saya jwb,utk this month da ade
next month punye xde
die ckp,amik laa terus
so amik laa terus for 3 month
hehehe
time nak bayar
saya menyelit gak
nak tau bape jumlah sume skali
bukan nak bayar yerk
nan hado duet..:P
soooooo
total sume lam RM1599
terbang duet ayah saya hari 2
skali skala
xpe kan :D

0 oRg RaJiN MeNaiP:

 

tekantekankeyboard Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review