Aug 21, 2010

:::TesT MaTh Menganggu Saya:::

DiKaRaNg oLeH Zati JaM Malaysia 9:13 PM
esok saya ade test math..
tapi malam ni idea saya mencurah-curah ke blog utk cerita pasal kesengalan kami semalam..
tapi saya kena stdy math...
saya takot kena drop subjek math 1 ni haa...
so,better saya stdy kan...

esok saya update lain erk..
oooohhh..
lupe lak nk bgtau..
kalau jadi,esok saya gi bukak pose ngan membe membe saya time skol teknik dulu..
dieorg sume stdy kat uitm shah alam..
beshnyyeee...
rindu giler nak jumpe dieorg sume...
xsabo ahhh...
tpi..
test math ni watkan hati saya xtenang...
siyes..
sgt xtenang...

JOM STDY!!!!
readers tersayang...
doakan saya dapat jwb test dgn baik..
amin..

p/s:sedang mengalami simptom simptom ketar kepala otak..:))

1 oRg RaJiN MeNaiP:

Anonymous said...

ALL DA BEST!!

 

tekantekankeyboard Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review