Jul 23, 2010

Sedikit cerita Setelah Lame menyepi

DiKaRaNg oLeH Zati JaM Malaysia 10:04 PM
salam sume readers terchenta..
wah..
ade ke yg bace blog suram nie erk??
perasasan betol tuan punya blog nih..
hehehe

ok2
straight 2 de point laa erk..
malas nk membebel pjg pjg..

sedar x sedar da nak masuk 2 week saya kat unikl mfi ni..
so far so good laa..
setakat ni bleh lagi sesuaikn diri ngan environment baru ni...
cuma still pening pening ngan subjek n timetable kat cni..
ke hulu ke hilir sebab nak arrange timetable..
dulu time amik diploma kat jmti sume pihak management jmti uruskn..
dtg cni sume ke independent...
hahahaha..
nasib laa zati..
xpe xpe...
usaha tangga kejayaan kan??

hurmm..
ade certain certain subjek da belajar ckit ckit..
bkn laa belajar sgt..
just pengenalan subjek jer..

perasaan untuk memulakan tugas as a degree student??
wow..
really scared bout that title...
bunyi agak menakotkan..
kat cni kena pndai pndai survive sendiri...
kalo x pham kena terus tnye..
saya da xleh wat malu malu cam dulu..
need to change my old habit...

sem ni amik lapan subjek..
sume total 17 credit hour..
hope everything wii be fine..
kena stdy rajen rajen pas nih..
xbleh main main cam time diploma dulu da...
ni da up satu level..
must be serious on wat i'm doing now..
huhu

mood mish sama family still wujud lagi..
manja betol kan??
huhuhu
tapi ni laa realiti hidup saya...
every single day mish my family..
every day akn col my parent...
sgt sgt manja okey..

but i need to sacrifice for my successful...
sbnyak mana saya rindu family saya..
sbnyak tu jugak dieorg nak tgk saya berjaya...
i know that fact...

Ya ALLAH...
kuatkan laa imanku..
teguhkan laa hati ku..
harap semuanya dipermudahkan..
readers terchenta,tolong doakan kejayaan saya erk...
sayang korang..:)

1 oRg RaJiN MeNaiP:

Anonymous said...

All da besh! =)

 

tekantekankeyboard Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review