May 3, 2010

MuKaBuKuAkU

DiKaRaNg oLeH Zati JaM Malaysia 11:00 PM
bowrink bowrink bowrink
ouch
help me pelish
sedang mengalami simptom bowrink
mukabuku xleh bukak lak
asyik fail je dari tadi
penat aku mau refresh

jari da keras duk tekan keyboard (ye,aku sedang menipu)
wuarrrggghhhh
mcm mau jerit kuat kuat
biar semua org tau aku xleh nak bukak mukabuku ngade ngade kan??

eh eh
mane pegi titik titik yg biase aku wat kat blkg ayat??
hehe...
haaa
kan da ade balik..
tdi lupe nak tekan rupenye

stop jap menaip
nak try refresh mukabuku
xkan puas ati selagi xdpat bukak...
hehehe

sambong balik menaip...
yes yes
da dapat bukak
suke suke sengih smpai telinga

cancel mau update pjg pjg
sebab mukabuku da kembali
cis cis
curang dgn blog nampaknye
habes madu sepah dibuang
ceewaahhh
berperibahasa laa plak kat sini
eh,peribahasa ke 2??
lantak laa
jnji wujud kan peribahasa 2...
hehehe

nnt sambong lagi
nak pegi berfoya-foya di mukabuku...
bye

p/s:cube teka brape kali aku sebot mukabuku lam entry kali nie?? teka teki ni saje saje je..xde sebarang hadiah yerk..pemilik blog tgh pokai...hahaha

0 oRg RaJiN MeNaiP:

 

tekantekankeyboard Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review