Apr 23, 2010

Marathon Update

DiKaRaNg oLeH Zati JaM Malaysia 1:50 AM
pagi pagi mcm nie xrase ngantok laa plak
yelaa

tdi da bantai tido banyak
mmg laa da x ngantok..
hehe

bile da mata segar bugar
tgn mula laa gatal gatal nak menekan keyboard...
mukabuku n ym still on9 agi...

ni kire aku cover balik utk ari ari sebelom ni yg aku malas sgt nak update blog
boleh lak kan main cover cover cam 2
eh2..
of cos laa boleh
blog aku kan...
hehe

owh
pejam celik pejam celik tinggal plus minus 48 ari je lagi aku nak bis OJT
wahhh
rase cam kejap laa plak...

mula mula dulu bkn main lagi nak suh cepat mase berlalu
skrg ni tetiba rase nak suh mase stop kejap

bkn ape
besh laa OJT kat kilang 2
walaupown aku terpaksa berdepan ngan debu
tapi aku suke ngan orang orang kat sana
dieorg sume baik baik

happening
tiap tiap ari ade je lawak yg dieorg wat
aku bantai gelak jer..

keje pown boleh laa
xde laa berat mane pown
byk gak yg aku dapat belajar

pengalaman ni mmg aku xkan lupekan sampai bile bile
siyes besh

thanx kepada sume geng2 maintenance yg melayan karenah aku dgn sabar
aku sedikit ngade2 okeh
hahahaha
xde laa
aku kan penakot
so,nak wat something 2 mmg terketar-ketar lah...

walaupown 6 bulan je aku praktikal kat sana
tpi aku rase da mesra ngan dieorg mcm da 6 taon aku keje kat sana

thanx sgt sgt kat dieorg coz sudi memberi tunjuk ajar pda aku...:)

0 oRg RaJiN MeNaiP:

 

tekantekankeyboard Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review