Feb 21, 2010

~SuAsAnA yG SeMaKiN SeLeSa~

DiKaRaNg oLeH Zati JaM Malaysia 10:25 PM
alhamdulillah...
aku rase makin selesa ngan keadaan sekeliling tempat aku praktikal
lega sgt2..

sblom ni bkn aku xselesa...
cuma still lgi de rase segan...
takot..
hurmmm...

tpi now da ok..
segan 2 da kurang laa...
dieorg sume baik2...
byk tolong aku...

lgipown dieorg sume sporting..
so aku x laa rase janggal sgt bile keje skli..
byk wat lawak...
buli2 aku..
hahahahaha

n yg pling melawakkan..
ade laaa 2 3 org ni nk mengenakan aku dgn salah seorg maintenance technision kat situ
lawak tol laa...

mula2 aku terkejut gak..
tpi aku wat xtau je laa
mls ar nk amik port psl sume 2...
hehehehe
malu mmg malu laa
tpi wat slumber jelaa kan
ha3

owh...
weekend ni family aku akn berkumpul kat umah sepupu aku..
kat gambang
sume family kumpul kat situ
besh2..
xsabo lak aku rase..
sonok tau bile sume dpt kumpul cmni...
kecoh giler laa walaupown family blah ayh aku ni x ramai ahlinya...
hehe

k laa..
tetiba moog berblogging hilang..
xtau p mane
wakakaka..
bye

2 oRg RaJiN MeNaiP:

Dolinicola said...

tumpang lalu..opss!! maaf menganggu suasana yang selesa itu :-p selamat berkenalan..

~~PaHiT MaNiS KeHiDuPaN~~ said...

SiLaKn...
LaLu HaRi2 PoWn XpE...
HeHeHe...
sLaMaT BeRkEnALaN jGk...:))

 

tekantekankeyboard Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review