Feb 11, 2010

3 Kg+1 Kg

DiKaRaNg oLeH Zati JaM Malaysia 9:42 PM


gmbr ade kaitan dgn cerita arini yerk...
hehe

papepown,first skli aku nk bgtau...
sila abaikan keadaan bilik yg bersepah itu okey...=)
mood mengemas bilik tiba2 tersentap seketika setelah melihat keadaan diriku dihadapan cermin..ayat bleh wat karangan bm 2..

muka aku cam terkejut kan??
ye..
mmg btol..
aku sedang terkejut monkey...
hahahaha

mana xnye...
berat bdn naik 3 kilo okeh...
terkedu kejap..
waakakakaka

cuba utk menerima kenyataan tpi x mampu
hehe

ish...
haru btol laa
kebelakangan ni,aku makin kuat mkn
kejap2 rase lapar

pkul 2 3 pgi,perot masih nyanyi lagu irama malaysia..
kalu x diisi...
beralih lak kpda lagu hip hop..
siap shuffle2 lgi...
mane x geram...

soo,terpaksa laa aku pujuk perot 2 dgn isi mknan...alasan semata-mata ok
isi lak bkn ngan mknan ringan2...
cukup ngan nasi bagai
aduhaiii...
mane laa x naik 3 kilo...
hahahaha

tdi aku timbang lgi..
mak aiii...
skli lagi aku terkejut org utan...
naik lgi 1 kg..
pdhal rasenye bru 2 mggu lpas aku timbang naik 3 kilo...
kli ni naik lgi..
hampeh tol...

ish..
xsuke2...
patot laa aku rase cam bdn aku ni berat semacam jerk..
rase cam malas gileps nk bergerak..
rupe2nye...
mkin berat..
hihihihi

okey2..
pas ni kena diet...boleh ker??
xkire2...
cmne pown kena start diet gak...
kalu terus cmne,lame2 jdi tong dram laa haku...
xmo2...

ni laa akibatnye bile duk umah
asyik mkn jerk...
ckit2 mkn..
jln 2 3 lgkah,mkn...
sambil tgk tv pown mulut duk bersenam..
hehehe

eeeeeeeeee...
okey2...
mulai arini...
kurangkan mkn...kurang yerk..vkn xmkn terus..

DIET2
zati boleh...
yeeehhaaa...


p/s:next week mau timbang lgi...hopefully berat bdn da berkurang..amin



0 oRg RaJiN MeNaiP:

 

tekantekankeyboard Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review