Jan 1, 2010

NeW YeAr 2010

DiKaRaNg oLeH Zati JaM Malaysia 12:48 AM
HEPY NEW YEAR...

hahaha
org lain sume da kelam kelibot duk tulis lam blog hepy new year...
aku ni plak baru gatal2 tgn nk menaip...
biaselaa...
bgi can kat org lain wish dulu...
wakakakaka

hmm...
esok aku nk gi kemaman n kuantan..
nk gi umah mak sedara aku..
sblom 2 aku dah pesan awal2 kat ayah aku...
suh benti kat shooping mall kat kemasik...
aku mau beli big apple donut...
da lame x mkn...
kempunan oooo...

hehehe
arap2 esok ade laa agenda shopping ckit...
ceh...
xpuas2 lgi shopping zati oiii...
pdahal da 2 ari berturut-turut daku menghabiskan duit mak...
duk shopping tudung...
hehehe
ala...
yg murah2 jer..
aci laa kan...

bankrap laa parent aku kalu dpt ank camni..
hehe
xpe2..
bkn slalu pown...

owh..
ckp tntg taon baru ni...
aku sbnrnye ade azam baru gak...
bkn azam laa...
lebih kepada impian sbnrnye...
kalu azam 2...
xpayah laa aku ckp...
azam utk taon2 sebelom ni pown x tertunai...
hahahaha
terok btol...

impian..
hmmmm...
aku harap sgt impian aku 2 dpt jdi kenyataan...
insyaALLAH...
kalu ade rezeki aku...
dpt laa tertunai impian aku 2...

dan sempena taon baru ni jgk...
aku ade beberapa wishlist...
tpi biarlaa aku sorang je yg tahu ape die wishlist 2...
xmo bgtau org..
malu2...
hehehe

k laa...
da pjg aku melalut ni..
semoga tahun baru ni membawa seribu keberkatan dalam diri aku dan family..
semoga kami sekeluarga dikurniakan kesihatan yg baik..
dimurahkan rezeki...
amin..

0 oRg RaJiN MeNaiP:

 

tekantekankeyboard Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review