Nov 4, 2009

~GERAM~

DiKaRaNg oLeH Zati JaM Malaysia 12:27 AM
......kenapa ade jenis2 manusia yg xbleh tgk manusia lain senang......
......ade jer benda yg xpuas ati.......
......pntg org lebih ckit,ade jer nk mengata.........
......kalu org duk ngata hal dieorg,tau plak nak marah.......
......tpi dieorg duk kecoh2 hal org,xpe.......

......kenapa ade jenis2 manusia yg suka mencari kesalahan org lain.......
......kesalahan dieorg sndiri xnmpk plak erk........
......pdahal da terang2 dieorg ni jenis busuk hati!!!!!!.......
......pndai bermuka-muka........
......bkn setakat talam 2 muka........
......tpi ni da 5 6 muka.....

......kenapa ade jenis manusia yg suka amik kesempatan ats org lain.......
......dieorg ni mmg jenis suka idop menumpang ke????.......
......menumpang time dieorg susah........
......pastu tggalkan kita time dieorg senang..........
......BAGOS sgtlah perangai org2 camtu........
......lpas menumpang,pastu mengata kat blkg........

......kenapa ade jenis manusia yg suka mengapi-apikan org lain........
......bercerita keburukan org lain..........
......pdahal keburukan2 yg dieorg crite 2 ckit pown x btol.......
......fitnah semata-mata........

ya
mmg aku tau bkn sume manusia kat muka bumi ni perfect
tpi jgnlah manusia2 itu terlampau sinis kat ats muka bumi ni
jgn igt korang sume sentiasa ade kat atas
jgn igt kuasa korang bleh bertahan sampai bile2
jgn igt korang 2 hebat sgt
bkn sume manusia suka perangai cam korang 2
bile korang da down nnt
tau laa nasib korang

mmg korang ni xleh tgk org lain hepi erk
1 lgi...
kalu nk ckp 2,fikir2 laa dulu
arini mayb korang bleh ckp lepas jer
tpi satu ari nnt bile korang cari kami balik,xrasa malu ker???
korang igt kami bleh lupa ke ape yg dah korang wat kat kami??
korang igt kami bleh lupa ke ape yg korang kata kat kami???
mayb korang igt kami bleh lupa....
TPI....
kami xkan lupa sekali-kali

walau baik cmne pown korang kat kami
tpi perangai2 buruk korang 2 tetap kami akan igt smpai bila2
jgn nak berpura-pura lagi laa wahai manusia
kalu x puas ati,dtg laa ckp depan2...
ape kes main ckp blkg.....
nmpk sgt korang ni PENGECUT...
hahaahhaha
LOSER laa weiiiiii

p/s:sekadar luahan perasaan yg da lama terpendam...
kepada sesiapa yg terasa 2,pdan muka korang
sedar laa diri korang 2 ckit
jgn nak melampau sgt!!!!!!!

0 oRg RaJiN MeNaiP:

 

tekantekankeyboard Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review