Sep 16, 2009

MaSa BeRLaLu BeGiTu PaNtAs

DiKaRaNg oLeH Zati JaM Malaysia 2:13 AM
kejap jer mase berlalu kan??
da nak abis da bln puasa...
alhamdulillah...

tuhan panjangkan lagi umurku ini...
amin...
moga2 idop ku lepas ni lebih diberkati..

haaa...
x lame agi da nk raya...
seronok sgt2...
xsabar da nk raya nie..
ari khamis nnt aku balik ganu...

hmm...
sbnrnye byk sgt2 yg aku nk coretkan kat cni tpi mase terlalu jelesh ngan aku...
huhu
skrg ni busy yg amat...
byk assignmnet n report nk kena siapkan...
dgn test lagi..
sabor je laa...

aku ade nk publishkan entry psl majlis bukak pose tkm ari 2...
tapi x sempat agi..
nnt laa aku updatekan..
cam biasa laa..
gmbr sgt3 laa byk..
x terupload rasenye..
hehehe

sblom balik raya ni,insyaALLAH aku updatekan mane2 yg sempat..
k laa...
nak stdy robotic jap...
esok test..
skrg baru nk stdy...
aissshhhh..zati2...
x abih2 ngan perangai lame..
stdy last2 minit..
huhu

p/s:doakan saya bleh jwn esok erk..

0 oRg RaJiN MeNaiP:

 

tekantekankeyboard Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review