Aug 18, 2009

KeNdUrI

DiKaRaNg oLeH Zati JaM Malaysia 11:47 PM
lam entry sblom nie ade aku bgtau yg aku n kwn2 gi umah en zainol kan...
haaa...
ni aku baru ade kerajinan nk upload gmbr2 ari 2..

ni x smpai suku pown aku upload..
nk upload sume,smpai ke esok pown x abih..(hiperbola semata-mata)
hehehe

kami bertolak lam kul 11 lebih gi2 laa..
bdk2 laki kate kul 10..
dieorg saje bgtau awal2 coz tau kami bersiap lmbt..
hahaha
bgos2

time nk bersiap 2 haruslah kecoh mcm psar mlm..*sigh
biase laa..
da name pown pempuan..
lengkap ngan sume bnde laa nk ltak..
hahaha

umah en zainol kat padang serai..
xlaa jaoh sgt..
tpi xde laa dkat sgt..heheh

die wat kenduru kesyukuran coz ank yh ke 2 dpt smbung stdy kat indonesia..
wat medik..6 taon 2..fuhhhh..

cam biase laa..
kalu xde gmbr,bkn kami namenye kan..
haruslaa adoo...
hehehe

bergambar plak x hengat dunio...
kami wat umah en zainol cam umah kami sendiri lak..
xpe2...
en pham daa kot..*wink2

ermmm..
mls nk taip pjg2..
tgk je laa gmbr2 kat bwah nie...


me n nadia


me n mun



me n oniey

haruslaa ade gmbr tuan punya blog kan...

nie tyme nk mkn..lapo2..hehe


side sblah kiri

gurlz yg join ari 2..


wahh..ala2 model gi2..
guyz yg join..
ngan mak en zainol...sporting beb..he3



me n ina..







nk blik da nie..sempat lgi kan..
en zainol n family...

kami n family en zainol

sblom balik...maintain bergambor...panas weeiii..

0 oRg RaJiN MeNaiP:

 

tekantekankeyboard Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review