May 8, 2009

SaPu sAwAnG

DiKaRaNg oLeH Zati JaM Malaysia 11:00 PM
Lame sgguh aku x update blog nie...
bkn mls tpi masa x mengizinkan..(ceh..ayat skema nih)
hehehe
skrg ni aku bz ngan nk wat proposal fyp....
nasib baik laa tarikh hntr n present proposal ditangguhkan...
kalu x,mmg kalot nk mampos laa jwbnye...
nie laa akibat org yg suke wat keje last minit...
muahahahah..(pdan muka aku)


selama aku x menaip blog nie,mcm2 kejadian yg t'jdi...
tensen aku dibuatnye...
tpi nk wat cmne..
lumrah idop kan....
redha jela...
heheheh
ni laa ayt yg slalu aku ckp bgi menyedapkan ati aku sndrik...

gmbr2 aku n member2 nnt aku publishkan erk...
byk sgt2...
nnt korang tgk laa erk...
hehe

smpai cni laa dlu...
nnt aku naip lgi...

bye..

0 oRg RaJiN MeNaiP:

 

tekantekankeyboard Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review