Mar 3, 2009

TrY MeMbLoGkAn diRi...:)

DiKaRaNg oLeH Zati JaM Malaysia 10:13 PM
HeHe..Aku suka sgt tgk,baca n belek2 blog org..satu ari 2 kwn aku mention kat aku y not aku wat blog aku sndiri...hmmm...bunyinye mcm besh..aku pon jwbler dgn nada yg agak
mls+ngade2..heheh...tgk laa cmne nnt..kalau ade kerajinan,zati wat...hahaha....Lpas 2,dari hari ke hari,minggu ke minggu n bulan ke bulan akhirnye ntah cmne aku leh terpikir n terminat lak nk wat blog aku sndiri...he3......
Kiranya ni la 1st entry aku dlm blog nih..
1st time ni xde apa yg nk dibebelkan sgt...xde idea laa katekan...just nk bgtau,kpada sape2 yg berminat nk ilangkan bowrink,tmbahkan kosa kata n yg ingin melancarkan bacaan korang,jenguk2 laa blog yg x seberapa ni...hehehe
papepown,ceriala ngan kehidupan anda sume...
~~Life is ceria~~:)

3 oRg RaJiN MeNaiP:

pRiNceSSmYra said...

weh...attention sume...sy la pncadang yg d maksud kn oleh mak cik nie...huahahahaha..jgn mare je zati..klu mare nnti kne jual...

Zati said...

hEhE..mAaf La KeKaWan...MiRa ni nK GaK NamE DiE NaIk...Ha3

pRiNceSSmYra said...

kuan hasam pnye bdak...

 

tekantekankeyboard Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review