Mar 18, 2009

AkTiViTi mKn2

DiKaRaNg oLeH Zati JaM Malaysia 12:44 AM
fuhhhh...
lame gk aku x update blok ni kan??
hehe
ni laa problem bila kes M.A.L.A.S timbul...
hahaha
bkn sebab malas je tau...
lately aku agak busy laa..


minggu ni de byk test..
maklum laa...
da nk cuti mid sem...
lecturer pown berebut-rebut nk wat test...
yg sengsaranya sapa??
kami laa as a student...huhu


tpi adat blajar laa sume 2 kan..
redha je la...

haaa...
bile da lama x update,byk laa bnde aku nak citer...

ari isnin-16/3/2009
aku,nadia n min iaitu geng totally spice@geng powerpuff gurl gi jaya jusco kat perda nuh...
hehe..
saje jerk kami menggelarkan diri kami sebegitu...
ha3


memula sampai,kami terus menuju ke BIG APPLE DONUT..
hehehe...
gambar2 time kami mkn ade disajikan di bawah yerk..
tgk ler......



kami ambik 6 jenis yang berlainan
muka min ngah menikmati donut



nadia~dia blanja kami..hehe



ni aku laa...muka cam lapo beno 2



ni lpas mkn 3..

0 oRg RaJiN MeNaiP:

 

tekantekankeyboard Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review