Mar 8, 2009

Aksi kami ngan baju baru..haha

DiKaRaNg oLeH Zati JaM Malaysia 12:47 AM
salam sume...

ari sabtu minggu ni laa yg paling bowsan lam idopku...
dri pgi smpai ptg xgi mane2 pown coz rmai member2 yg balik minggu ni...
cam biase laakalu cuti2 nie..
tdo jela kejenye...ngengeeee..

ptg 2 aku yg teramat bowrink ni ajk laa kwn2 aku gi krico...
saje jerk nk ilangkan bowrink..hehe
sembang punya sembang,kul 8.30 gak bru kiteorg gi...
nasib baik laa krico 2 dkat jerk...hehe

dari umah igt nk cuci mata jerk..
tetiba smpai sana tgk,mak aiii...
byk sale laa plak...
bile pk2 balik,xnak beli pape laa coz esk nk kuar lagi...
kami pown just belek2 jer laa....

dalam duk belek2 2,ade laa plak yg nmpak cntik di mata aku nih..
ish...
geram tol...
kalu x beli kan rugi coz tgh sale...
so aku pkat ngan mun n mas nk rembat laa selai baju nih...
hehehe

kat bawah 2 ade aksi2 kami mkn aiskrim n jadi model utk baju kami sndiri...
tgk2 laa yerk..
kalu berkenan kat baju 2,gi laa beli kat krico...
harganya murah yg teramat..
msti terkejut berok kalu korang tgk harganya...hehe






~~kami bertiga jer laa coz mas punye aiskrim da abis~~



BAJU KAMI..:)


merah gitu


sampai umah teros try baju tadi...kami pown stat ler posing...
hehehe
ina laa yg jadi camerawomennye...
thanx 2 ina...


wah!!baring gitu...hehe


termenong laks nie


ni no komen..


lengoh dah agaknye




~~ aku paling suka gambar nie~~






sbnarnye byk lagi pic yg kami snap tdi tpi xkan sume nk ltak kat blog ni kan...
nnt penoh ngan gmbr laks..
hehehe...
esok aku nk gi jejalan lagi ngan member2 aku..
msti ade lagi pic utk korang tgk...
wait n see jela erk...
ha2
bye~~


























































2 oRg RaJiN MeNaiP:

pRiNceSSmYra said...

oitt....soping x ajk mira ek....x aci....uwaaa....x aciiii....

~~PaHiT MaNiS KeHiDuPaN~~ said...

HaHa...
2 LaA..
sAPe sUh baLiK...
KaN Da kNa tInGgAL..

 

tekantekankeyboard Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review